czwartek, 28 kwietnia 2011

Jak mierzyć efektywność metod pozycjonerskich?

wciąż się rozwija i te metody, które kiedyś przynosiły konkretne korzyści, teraz stają się nieefektywne. Jak więc mierzyć ową efektywność? Tak naprawdę najlepszym spohttp://www.blogger.com/img/blank.gifsobem na to jest przeprowadzanie szeregu testów, które wykazują wartość danej metody. Na forum PiO jest dział testy, jednak mówiąc szczerze ostatnimi czasy już nikt nie chce się dzielić swoimi spostrzeżeniami. Tak więc wiedzy nikt nie poda nam tacy, musimy dojść do niej sami. Ja osobiście testuje różne metody tworząc blogi lub zapleczówki. Klasycznym testem pokazującym skuteczność danych działań jest zrobienie 5 stron, każda z nich musi posiadać podobną liczbę artykułów i znaków na jeden tekst. Jedną linkujemy samymi Seo Katalogami, druga publik erem, trzecią księgami gości, czwartą xrumerem, a piątą scrapeboxem. Na wyniki czekamy jakieś 3 miesiące. Dzięki temu dowiadujemy się co najlepiej się sprawdza w obecnych czasach. Wykonanie takiego testu nie jest wcale trudne ani kosztowne, wystarczy posiadać niektóre narzędzia, typu publiker czy scrapebox. Xrumer jako że jest drogi w utrzymaniu można sobie odpuścić i zlecić komuś zrobienie blasta. Zobacz też inne strony

2 komentarze:

  1. Mierzyć efekty działań pozycjonerskich można za pomocą narzędzi: Google Analytics, Google Search Console, Semstorm czy też Ahrefs. Skuteczna agencja SEO wykonuje wszelkie czynności związane z link buildingiem czy też poszerzaniem warstwy tekstowej. O tym, co należy robić w ramach pozycjonowania stron internetowych, napisałem tutaj - https://seo-cymes.pl/pozycjonowanie-stron/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń